Op dit moment -in verband met het coronavisus- zijn sommige kantoren van onze Zelfstandig Adviseur dicht en/of hebben ze aangepaste openingstijden. Het is daarom erg handig als u uw bankzaken zelf online kunt regelen. Gelukkig kunt u alles wat u hiervoor nodig heeft vanuit huis aanvragen en instellen.
We leggen u uit hoe u dit in drie stappen doet.
1. Internetbankieren aanvragen
In deze video legt Zelfstandig Adviseur Bernard van RegioBank uit hoe u zelf internetbankieren aanvraagt.
2. Mobiel bankieren app installeren
U kunt onze mobiel bankieren app downloaden via de Play & Apple stores:
- Download de app voor iPhone
- Download de app voor Android
U activeert de app als volgt:
Stap 1: Registreer de app als particuliere of zakelijke klant
Stap 2: Accepteer de voorwaarden
Stap 3: Stel uw pincode in
Stap 4: Bevestig uw identiteit met uw digipas of digicode
U kunt nu zelf online bankieren en overboekingen doen. Maar wat als u toch naar de winkel moet? Bijvoorbeeld om uw dagelijkse boodschappen te doen? U kunt nu eenvoudig contactloos betalen aanzetten, zodat u uw bankpas alleen nog in de buurt van de betaalautomaat hoeft te houden. We leggen hieronder uit hoe u dat doet.
3. Contactloos betalen aanzetten via internetbankieren of de app
Internetbankieren
Stap 1: Login
Stap 2: klik op Instellingen
Stap 3: klik op Betaalpassen en codes
Stap 4: Klik op Contactloos betalen bij de betreffende betaalpas
Stap 5: Zet Contactloos betalen aan door het formulier in te vullen
Mobiel Bankieren app
Stap 1: klik op Instellingen
Stap 2: klik op Betaalpas(sen)
Stap 3: klik op Contactloos betalen bij de betreffende betaalpas
Stap 4: Klik op Contactloos betalen, vul de opties in en klik op Opslaan
Stap 5: Onderteken de keuze Uw adviseur kan contactloos betalen niet voor u aanzetten, maar u uiteraard wel (telefonisch) helpen of uitleg geven, op het moment dat u er zelf niet uitkomt.
Heeft u hulp nodig? Onze Zelfstandige Adviseurs van Arnold van Hoofy helpen u graag (telefonisch) om uw bankzaken online te regelen.