Nieuws

Wat is het eigenwoningforfait?

Als u een eigen woning bezit, wordt dit gezien als een vorm van inkomen. U moet als huizenbezitter een bedrag optellen bij uw belastbaar inkomen als u aangifte doet. Dit heet Eigenwoningforfait.

Lees verder »
Scroll naar boven

Op carnavalsmaandag 16 februari is ons kantoor gesloten. Dinsdag 17 februari zijn wij geopend met een beperkte bezetting.

Als u ons wilt bezoeken, verzoeken wij u vooraf telefonisch contact op te nemen, zodat wij rekening kunnen houden met uw komst.

Fijne carnaval!

Team Arnold van Hooft