Even een app openen om Arnold van Hooft te melden dat je schade hebt. Om een wijziging door te geven. Of om een formulier op te vragen. Ja, we hébben zo’n app bij Arnold van Hooft. We waren al klantvriendelijk, maar het kan altijd nóg beter niet waar?
Wat kunt u met die app? Direct in actie komen bij een schade bijvoorbeeld. U geeft door wat er aan de hand is en u voegt meteen foto’s eraan toe, indien van toepassing. Gedoe met losse formulieren invullen is er niet meer bij. Dat scheelt u een heleboel ergernis en ons een heleboel tijd. Zodat we die schademelding nog sneller voor u kunnen afhandelen.
Sneller dan via de website
Ook is het een efficiënte manier om ons allerlei wijzigingen door te geven. Een ander adres, een geboorte, de aankoop van een andere auto of de verandering van dekking, een overlijden in de familie… u heeft onze medewerkers nu altijd ‘direct onder de button’. De mogelijkheid om wijzigingen via de website door te geven bestaat natuurlijk ook nog steeds. Maar u zult merken dat het met een app net even wat makkelijker gaat.
Onderdeel van de app is dat u er ook veel standaard formulieren in vindt. Zoals een schadeformulier, een werkgeversverklaring of een begrotingsformulier van het NIBUD. En uiteraard heeft u meteen alle bereikbaarheidsinformatie van ons kantoor in uw broekzak.
De app is zowel geschikt voor bezitters van een Apple iPhone of van een Android-telefoon.