Waarom een nieuw rekeningnummer?
Als u overstapt van telefoonprovider, kunt u uw telefoonnummer gewoon houden. Waarom kan dat dan niet met een bankrekeningnummer? Dit heeft te maken heeft met de opbouw van het IBAN-rekeningnummer. Hierin zit een bankcode verwerkt en dat maakt het overdragen van een rekeningnummer onmogelijk. Daarom krijgt u ook bij RegioBank een nieuw rekeningnummer.
We staan voor u klaar
Om de overstap zo soepel mogelijk te maken, is er de Overstapservice. Deze service neemt u heel veel administratieve rompslomp uit handen. Al uw automatische incasso’s worden bijvoorbeeld in een keer omgezet. En betalingen die per ongeluk toch nog binnenkomen op uw oude rekeningnummer, worden dertien maanden lang omgeleid naar uw nieuwe rekening. En vergeet uw Zelfstandig Adviseur niet. Hij of zij staat klaar om u te helpen met de overstap. Samen kijken jullie welke organisaties u op de hoogte moet stellen. Ook regelen jullie dat betalingen op uw nieuwe nummer binnenkomen.
Periodieke betalingen
Als u periodiek geld overmaakt, dan moet u die betalingen stopzetten bij uw oude bank. Vervolgens kunt u de periodieke betalingen weer instellen bij RegioBank. Als u Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app gebruikt, kunt u dat eenvoudig zelf regelen. Komt u er niet uit? Dan helpt uw Zelfstandig Adviseur u graag.
Loop eens binnen
Wilt u ook bij RegioBank sparen of een betaalrekening openen? Op regiobank.nl vindt u alles wat u moet weten. U kunt natuurlijk ook gewoon bij een Zelfstandig Adviseur van Arnold van Hooft binnenlopen. De koffie staat klaar!